AFIRMĀCIJAS

Es redzu savā priekšā cilvēka veidolu, kurā apslēpts Dievišķais Gars. Mans Dievišķais Gars ir tik stiprs, ka nevar tikt pilnībā apslēpts aiz cilvēciskā veidola. Mans Dievišķais Gars aizvien pilnīgāk izpaužas caur cilvēcisko veidolu. Es redzu gaismu, kas piepilda visu manu būtību, visas manas šūnas.

                Es vēršos pie savām šūnām un lūdzu: atceraties, ka jūs esat daļa no veselā. Atceraties par Dievišķā Gara būtību, kuram jūs piederat kā daļas no veselā. Gars un es – tas ir viens veselais. Šūnas un es – tas ir viens veselais. Organisma šūnas un Gars – tas ir viens veselais.

                Šūnas atceras savu Dievišķo būtību un sāk mirdzēt Dievišķajā gaismā. Dievišķā gaisma iemirdzas katrā šūnā, piepildot mani no iekšienes ar mirdzumu. Šī Dievišķā gaisma ir milzīgs dziedinošs spēks, kurā tiek izgaismota  visu slimību tumšā enerģija; kas dod man atveseļošanos, attīrīšanos, atjaunošanos un ilggadību.

                Esot Dievišķajam Garam cilvēka ķermenī, es izlemju dzīvot pilnīgi veselā ķermenī. Tagad es pati izlemju, cik jaunai man būt. Es pagarinu savu šūnu vecumu līdz bezgalībai. Manas šūnas aktivizējas dzīvei, veselībai un atjaunotībai.

About SANDRA BALODE

bioenerģētiķe. jogas pasniedzēja. publiciste. E-pasts: sabalo@inbox.lv Tālrunis +371 25917215
This entry was posted in Afirmācijas and tagged , . Bookmark the permalink.

Komentēt

