KONCENTRĀCIJA UZ SKAITĻU RINDĀM

Koncentrēties uz cipariem var jebkurā laikā, iemācoties tos no galvas vai uzrakstot uz lapas. Rezultāts atkarīgs galvenokārt no tā, ar kādu garīgu nodomu jūs to izpildīsiet. Koncentrēties var uz kopējo skaitļu rindu , ja nav zināma konkrēta diagnoze. Ja zināma diagnoze – var koncentrēties gan uz kopējo, gan uz atsevišķas slimības skaitļu rindām.

Kopējā skaitļu rinda visām vielu maiņas slimībām – 1823451

AKROMEGĀLIJA – 1854321

IEDZIMTI TRAUCĒJUMI DZIMUMU DIFERENCĒŠANĀ – 5451432

HIPERINSULĪNISMS – 48454322

REHLINGHAUZENA SLIMĪBA – 5481412

TETĀNIJA – 4514321

PUNDURSLIMĪBA – 4141414

NECUKURA DIABĒTS – 4818888

CUKURA DIABĒTS – 8819977

BAZEDOVA SLIMĪBA – 5143218

ICENKO – KUŠINGA SLIMĪBA – 54321458

SIMONDA SLIMĪBA – 48143214

VIRSNIERU DZIEDZERU NEPIETIEKAMĪBA – 4812314

APTAUKOŠANĀS – 4812412

AUDZĒJI – 4541548

PRIEKŠLAICĪGA DZIMUMNOBRIEŠANA – 4814312

BURAMVĀRDI

Vārdojumi jāskaita ļoti precīzi, nedrīkst ne izlaist, ne sagrozīt vārdus vai zilbju secību. Nemeklējiet pareizrakstības kļūdas un loģisku nozīmi. Uzticieties sev, intuīcijai, dariet to no sirds, ar ticību – un pēc rezultāta sapratīsiet, vai ir atrasti īstie vārdiņi, īstajā reizē. Ja rezultāts nav labvēlīgs – tātad tas nav jūsu un der padomāt par citu tehniku un metodi. Ja vārdojumu lasa vai skaita balsī (arī čukstus vai domās), tad vietās, kur iezīmēts krustiņš, tas arī jāmet (kaut vai domās).

DZIEDZERU VĀRDI

„Viens, otrs, trešais – kas dzīvs, tam jāmirst, Viens, otrs, trešais – kas dzīvs, tam jāmirst!” (Jāsaka 9 reizes).

KAD SPĒKI IZSĪKST

Es atzīstu savu vājumu. Dieva spēki ir pilnīgi pietiekami manā situācijā. Būdams miesā nespēcīgs, esmu spēcīgs garā.

BĒRNAM, KAS NEAUG

A + O + I + S + T + I + Jēzus Kristus tās piecas svētās + vātis + tu esi sargāts + + + + + Sātan, tu nešķīsts gars, ne tā iekš tā Kunga + + + Jēzus Kristus Krusta ņem to krusta zīmi par atpestīšanu + + + iekš tā Kunga Jēzus Kristus Jordānā, sātan, tu – nešķīsts gars, atkāpies no tā bērna. Dod tam Svētam Garam vietu iekš tā vārda Dieva tā Tēva, Dieva tā Dēla un Dieva tā cienīgā Svētā Gara. Āmen.  (9 reizes jāskaita)

VESELĪBAS VĀRDI VISĀDĀM KAITĒM

Iepriecinājat, iepriecinājat manus ļaudis, saka jūsu Dievs. Runājas uz Jeruzalemi laipnīgi un saucot uz viņu, ka viņas karošanas ir pagalam, ka viņas noziegums nolīdzināts ir, ka viņa ir divreiz kārtīgu tiesu. Āmen.

Mūsu kungs Jēzus Kristus ir dzimis iekš Betlēmes un savas sāpes izcietis iekš Jeruzālemes, tāpēc vajag tām sāpēm apstāties iekš vārda Dieva tā Tēva, Dieva tā Dēla, Dieva tā Svētā Gara. + Āmen. (5 reizes jārunā)

TŪSKAS VĀRDI

Enoks un pūķis gāja pa upi,  Enoks lej, pūķis dzer. Dieva Tēva, Dieva tā Dēla un tā Svētā Gara vārdā. Āmen. (3reizes jāskaita)

Asins jūra, ledus kalni – nedz tam būs pamt, nedz sāpēt. B. D. J. K. B. D. J. K.  B. D. J. K. Āmen. Āmen. Āmen.

DZĪVĪBAS MĀTES VĀRDI

Jēzus vārdi trinas krūtīs, dzīslās –  sirds krūtīs. Es dzenu ar trejdeviņiem debess Eņģeļu spēkiem. Jēzus vārdā lūdzos un saku ar piecām Jēzus dziedināšanas zēģelēm. Āmen. Āmen. Āmen. (3 reizes uz krūtīm jārunā, 3 reizes uz tēju jāskaita).

STIPRIE VĀRDI

Parād savu laipnu prātu, stiprini mani vāju, lai ir žēlastība klāt. Valdi manu kāju (vai citu locekli), tu mani arī dziedēt vari, aizdzīt velna varu caur to Svēto Garu. Cik es kaunā nākusi (nācis) no tik grūtām kaitēm. Vaidu, gaidu noguris palīgu no saitēm. Kam tik gauži bēdas lauž manu dvēseli? Kam sirds tā atkrīti? Tiem, kas vājiem iedod spēku, ārstē tos neveselos. Spēcini bezspēcīgos, bēdīgiem kļūt, veseliem bez kaitēm būt. Tiem kas labs, dod svētību. Pieliec savas rociņas, atņem mūsu vainiņas, dod iekš vājības pacietību. Jēzus labad palīdzi, Dievs, dod mums veselības saites. Daudz kaites manu sirdi grauž, es raudu izmesta(s), to miesu, kaulu sāpes lauž. Kā ūdens es izsīkstu, taču nepalīdz man nekas. Ak, Dievs, es lūdzos. Mani uzklausi, lai es neiznīkstu. Āmen.

JA IR PĒKŠŅA SASLIMŠANA

  • 987654321
  • 987654321
  • 987654321

(trīs reizes jāskaita).

LŪGSNA AIZSARDZĪBAI

Es saucu Erceņģeli Mihaēlu un viņa eņģeļus sava Radītāja vārdā aizvest mani miegā uz ēterisko mājvietu. Es lūdzu piepildīt mani un iedvesmot mani ar Dieva gribu. Un lūdzu Erceņģeli Mihaēlu un viņa eņģeļus palīdzēt man un manam tuvajam (vārds): atbrīvoties no bailēm un šaubām par sevi; pilnveidot dvēseli un stiprināt ticību Dievam; pasargāt no fiziskām un garīgām briesmām, no psihiskiem uzbrukumiem; pasargāt no transporta avārijām. Lūdzu, lai visa informācija, kas nepieciešama mana dievišķā plāna izpildei, vajadzīgā brīdī tiktu nodota manai nomodā esošajai apziņai. Es pateicos jums un pieņemu to kā pilnībā notikušu. Erceņģeli, Mihaēl! Palīdzi! Palīdzi! Palīdzi! Mihaēls priekšā! Mihaēls aizmugurē! Mihaēls pa labi! Mihaēls pa kreisi! Mihaēls augšā! Mihaēls apakšā! Mihaēls, Mihaēls – visur, kur es eju! Es esmu viņa  mīlestība, kas aizsargā šeit un tagad.

(Iztēlojieties, ka esat tērpies gaišzilās tērauda bruņās, kas sargā jūsu dvēseli un prātu no jebkuras kaitīgas iedarbības. Mēģiniet mentālo tēlu noturēt visu dienu. Skaita ikreiz 3 vai 9 reizes).

AIZSARGĀŠANĀS VĀRDI

Bir + Kristus + Bertus + Nomin + Sebasi + Ka + Marone + + Jēzus + Marija + un Jāzepa +

B + D + J + 10 + k + B + C + L + uo + k + E + D + T + 2 + H + H + H + H + H + H +

(vajag uzrakstīt uz lapiņas un nēsāt līdz).

About SANDRA BALODE

bioenerģētiķe. jogas pasniedzēja. publiciste. E-pasts: sabalo@inbox.lv Tālrunis +371 25917215
This entry was posted in Rituāli and tagged , , . Bookmark the permalink.

Komentēt

